Při objednávce nad 1999 Kč je doprava zdarma!

Goji (čtěte godži) jsou plody kustovnice čínské. Jak už její název napovídá, pěstuje se především v Asii. Zvěsti o jejích blahodárných účincích se ale před nedávnem donesly až k nám a od té doby na ni nedají vyznavači zdravé stravy dopustit.

Goji jsou bohaté na aminokyseliny (včetně těch esenciálních, které si tělo nedokáže vyrobit), stopové prvky (například zinek, železo nebo vápník) a karotenoidy s antioxidačními účinky. Obsahují také vitamíny skupiny B a vitamín E.

V tradiční čínské medicíně se kustovnice používá již po staletí. Dnes ale bývá vyzdvihován především její antioxidační potenciál a schopnost podpořit imunitní systém. Konzumace goji také prospívá krvetvorbě a pozitivně působí na zrak i funkci jater.

Goji v kuchyni

Goji je k dostání ve formě sušených plodů o velikosti brusinek. Díky jasně červeno-oranžové barvě je však od jiných bobulí snadno rozeznáte.

Sušené plody kustovnice můžete zobat jen tak, nebo je přidat do müsli či těsta. A pokud vám nešmakují v celku, vyzkoušejte je v podobě přírodní šťávy nabité živinami.

Hledání
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.