Při objednávce nad 1999 Kč je doprava zdarma!

Nejprve si ujasněme názvosloví. Deodorant – na rozdíl od antiperspirantu – nezabraňuje pocení. Zabraňuje pouze zápachu, kterým bývá rozkládající se pot cítit. A to je dobře. Potit se je totiž přirozené a zdravé. Antiperspiranty je proto lepší nepoužívat vůbec, anebo jen ve výjimečných situacích, kdy chcete vypadat opravdu bezchybně. Po zbytek času nechejme potní žlázy dýchat. Přírodní deodoranty jsou k citlivé pokožce v podpaží maximálně šetrné. Nepříjemností se není třeba bát ani při nanášení na čerstvě oholenou pokožku.

Při výběru přírodního deodorantu pak máte hned několik možností. Setkáte se s klasickým tuhým deodorantem, gelovým roll-onem a méně často i s deodorantem ve spreji. Na oblibě naopak získává přírodní deodorant, který se nanáší jako krém. Výhodou je jeho ekologické balení a možnost přizpůsobit si nanášené množství.

Vybrat si můžete také z různých vůní. Deodoranty zpravidla voní velmi jemně, přesto je dobré zvolit takový, který se nebude přebíjet s vaším parfémem. Mezi nejoblíbenější vůně dámských přírodních deodorantů patří růže nebo citrusy.

Hledání
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.