Při objednávce nad 1999 Kč je doprava zdarma!

Reklamace a vrácení zboží

Chybička se vloudí. Reklamace nebo vrácení zboží ale nemusí být věda. Přečtěte si, jak na to.

Jak reklamovat nebo vrátit zboží?

Chcete reklamovat zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od doručení? Zásadní je načasování:

  • Reklamované zboží nám doručte nejpozději do 14 dní od vytvoření reklamace.
  • Zboží, které chcete vrátit, nám dodejte nejpozději do 14 dní od doručení objednávky.

Podrobné informace ohledně reklamace a vrácení zboží najdete v našich obchodních podmínkách.

Jak reklamace nebo vrácení zboží probíhá?

  • Reklamační formulář není třeba tisknout. Jednoduše ho vyplníte online.
  • Náš systém, který je napojený na Zásilkovnu, vám poté vygeneruje unikátní kód.
  • Balíček s reklamovaným či vraceným zbožím opatřený vygenerovaným kódem pak odnesete na výdejnu Zásilkovny, aniž byste museli cokoliv platit.

Registrovaní zákazníci

  • Přihlaste se do svého uživatelského účtu.
  • V levém menu klikněte na Vrácení zboží.
  • Vyberte produkty, které chcete vrátit. Jako registrovaní zákazníci můžete vrátit zboží i z několika objednávek, pokud proběhly v posledních 14 dnech.
  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží.
  • Zboží zabalte a spolu s vygenerovaným kódem odneste balíček do libovolné výdejny Zásilkovny.

Neregistrovaní zákazníci

  • Pro reklamaci klikněte na tento odkaz a pro vrácení zboží na tento.
  • Zadejte číslo objednávky a váš e-mail, který jste použili při vytvoření objednávky.
  • Vyberte zboží, které chcete reklamovat. Jako neregistrovaní zákazníci můžete vybrat produkty pouze z jedné objednávky.
  • Vyplňte formulář pro vrácení zboží.
  • Zboží zabalte a spolu s vygenerovaným kódem odneste balíček do libovolné výdejny Zásilkovny.

Počkejte na informace od zákaznické podpory

Pokud byla objednávka zaplacena předem, částku vracíme zpět na účet, ze kterého byla uhrazena. V případě platby na dobírku částku vracíme na účet uvedený v reklamačním formuláři.

Zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá objednávce?

Pokud vám zboží dorazilo poškozené nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, ozvěte se nám.

  • Telefonicky na čísle +420 704 110 420
  • Prostřednictvím e-mailu info@zdravischuti.cz
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.