Při objednávce nad 1999 Kč je doprava zdarma!

Ovocné pyré je serióznější název pro přesnídávku, na které si smlsnou děti i dospělí. Přijde vhod, když není po ruce čerstvé ovoce nebo nás potrápí bolest zubů. Skvěle však poslouží i při pečení zdravých moučníků, kterým dodá vláčnost a přirozeně sladkou chuť (můžete tak ubrat trochu oleje a cukru).

Jak ovocné pyré vybrat? Mrkněte na složení. V tom by mělo figurovat jen ovoce – žádný cukr, umělá sladidla, konzervanty, barviva a jiné šmakulády. V pořádku je přítomnost přírodního vitamínu C (kyseliny askorbové), který se používá jako antioxidant a ochrana před nežádoucími změnami barvy. Příjemnou třešničkou na dortu pak bývá biokvalita všech vstupních surovin.

Při finálním výběru můžete sáhnout po ovocném pyré ve skleničce nebo kapsičce. Obojí má své pro a proti. Skleničky jsou ekologičtější a lze je znovu využít. Kapsičky jsou zase skladnější a lehčí. Navíc k nim nepotřebujete lžičku.

Suverénně nejoblíbenější je ovocné pyré z jablka. Pokud ale máte chuť experimentovat, není důvod se upejpat. V naší prodejně najdete i pyré z arónie, rakytníkové pyré nebo třeba šípkové pyré.

Hledání
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.